استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
سرخط خبرها

پاستیل میلیونی برای ریزش مو؟

  • کد خبر: ۱۱۴۰۵۳
  • ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
پاستیل میلیونی برای ریزش مو؟
همه گیری کرونا تمام شده است، اما کلاهبرداران کرونایی همچنان می‌تازند.

عروجی | شهرآرانیوز؛ همه گیری کرونا تمام شده است، اما کلاشی‌های کرونایی گویا همچنان ادامه دارد. از همان آغاز کرونا خیلی‌ها دنبال درمانی قطعی بودند. آن روز‌ها هرکه هرچه می‌گفت، می‌پذیرفتند. برای همین مثلا قیمت هویج یکهو بالا رفت و نایاب شد. این بار، اما با پاستیل سروکار داریم و کلاهبردارانی که می‌گویند خوردن پاستیل‌های ویتامینی برای درمان ریزش مو، آن هم پس از بیماری کرونا مثل معجزه می‌تواند دوباره مو‌های ازدست رفته را به سر برگرداند. منبع این تبلیغات دروغین هم فضای مجازی و اینستاگرام است و صفحه اینفلوئنسر‌ها و بیوتی بلاگر ها.

پاستیل خوراکی شاید خوش مزه باشد، ولی دردی از ریزش مو درمان نمی‌کند. این ویتامین‌های خوراکی هم که تبلیغ می‌شود، هیچ تأثیری ندارد و نمی‌تواند جلو ریزش موی پس از کرونا را بگیرد. اما این همه ماجرا نیست. به طبع منظور تبلیغ کننده‌ها هم پاستیل‌های ارزان قیمت سوپرمارکت‌ها نیست، بلکه غرض آنان ویتامین‌های مختلف در قوطی‌های رنگی و تونر‌های مختلف و البته پاستیل‌های خوش رنگ ولعابی است که بین ۸۰۰هزار تا یک میلیون و۲۰۰هزار تومان قیمت دارند.

البته ویتامین‌های رنگی و تونر‌های تقویت کننده ریشه و پیاز مو هم قیمت کمی ندارند و در بازار‌های مجازی بین ۳۰۰هزار تا ۷۰۰هزار تومان معامله می‌شوند. این وسط تبلیغات یک نوع پاستیل با طرح حیوان‌های مختلف و رنگی که درون یک قوطی کوچک ریخته شده است و قیمت زیادی هم دارد، بیشتر از بقیه تبلیغ می‌شود؛ پاستیلی که به قول این بلاگر‌ها می‌تواند شما را از شر ریزش موی پس از کرونا خلاص کند و مو‌هایی صاف و سالم جای مو‌های ازدست رفته تان را پر می‌کند. اما پرسشی که مطرح می‌شود، این است که این ویتامین ها، تونر‌ها و پاستیل‌های رنگی می‌توانند به درمان ریزش مو پس از کرونا کمک کنند؟ تحقیقات نشان داده است بیشتر کسانی که بیماری کرونا را پشت سر گذاشته اند، ریزش موی سر را هم به صورت خفیف یا شدید تجربه می‌کنند.

ریزش مو معمولا در زمان شانه کردن یا دوش گرفتن خیلی محسوس است و باعث نگرانی افرادی می‌شود که تازه از بیماری کرونا خلاص شده اند. ریزش مو روان هر انسانی را آزار می‌دهد. برای همین است که به هر درمانی روی می‌آورند؛ حتی اگر خرید پاستیل‌های میلیون تومانی باشد که بلاگر‌ها با آب وتاب از نتایج شگفت انگیزش می‌گویند و اینکه می‌توانند با خوردن روزی یک تا سه عدد پاستیل، دوباره مو‌های پرپشت و زیبا و درخشانی داشته باشند. اما حتی اگر همچنان و به هر دلیلی از ریزش موهایتان عصبانی هستید، نگرانی تان را در جای درستی برطرف کنید و سراغ تبلیغات فضای مجازی نروید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->